پاتوق مجازی دانشجویی سـراج

دانش ما حاصل ایثار دیروز شماست!

پاتوق مجازی دانشجویی سـراج

دانش ما حاصل ایثار دیروز شماست!

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۴۷ - سیّد محمّد جعاوله
    @
  • ۲۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۴۷ - سیّد محمّد جعاوله
    @
  • ۱۷ فروردين ۹۵، ۰۱:۲۸ - سیّد محمد جعاوله
    @
  • ۱۵ فروردين ۹۵، ۰۰:۳۳ - siamak purasad
    ✔✔✔
  • ۱۵ فروردين ۹۵، ۰۰:۳۳ - siamak purasad
    ✔✔✔
  • ۱۴ فروردين ۹۵، ۰۲:۰۴ - سیّد محمد جعاوله
    عالی و خوب
نویسندگان
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهبهان
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهبهان با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از آحاد مردم در خلق حماسه 7 اسفند ، دولتمردان را مکلف به پرهیز از بازی های سیاسی و رسیدگی به مشکلات اقتصادی نمود. متن کامل بیانیه در ادامه مطلب می باشد.

در این بیانیه آمده است :


بسم الله الرحمن الرحیم

ملت سرافراز و بزرگ ایران، ما دانشجویان به همه‌ی شما تبریک می‌گوییم.

از اینکه بازهم شاهد خلق حماسه‌ای دیگر توسط شماها در عرصه انتخابات بودیم، به همه شما تبریک می‌گوییم.

از اینکه به ندای امام خامنه‌ای(حفظه الله) لبیک گفتید و دل او را شاد نمودید، ما به شما تبریک می‌گوییم.


در هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴ در کشور پهناور ایران شاهد دو انتخابات بودیم که خارج از نتیجه مطلوب آن که کدام لیست یا جریان سیاسی پیروز انتخابات شد، برآیند آن مهم و پر اهمیت است که معنای آن آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


در عرصه‌ی بین المللی نیز اگر جهان شاهد حضور گسترده ملت یک کشور در معادلات سیاسی خود باشند، به آن کشور احترام می‌گذارند، چون نظام سیاسی آن کشور را مشروع و مقبول می دانند.

شما خواب آشفته دشمنان داخلی و خارجی را آشفته‌تر و امید آنها را به یأس و نقشه ها و برنامه‌های آنها را نقش بر آب و برملا ساختید.



اکنون که چنین دستاورد بزرگی را این ملت برای کشور عزیرمان به ارمغان آورده است. از یک طرف از رسانه‌های سیاسی و صاحبان خرد و اندیشه می خواهیم بجای مشغول شدن به درگیری و نزاع های سیاسی بیهوده و پریدن به همدیگر به فکر ارائه راهکار برای برون رفت از معضلات و مشکلات مملکت باشند. و از طرفی دیگر هر وقت دولتمردان با مشکلی مواجه بوده‌اند سریع این مردم بوده اتد که در صحنه حاضر بوده‌اند.


حال وقت آن است که دولتمردان بجای مشغول شدن به بازی ها سیاسی و اتلاف وقت، معضل عمده ی این ملت را که همان امر معیشت و مسائل اقتصادی هست را مرتفع نمایند. چرا که مردم در بدترین شرایط در صحنه‌های مختلف حضور جانانه‌ای داشتند اند.


متاسفانه و با وجود تأکیدات شدید رهبری بر حل مسائل اقتصادی بر مبنای اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از واردات بی‌رویه ، دولتمردان در این عرصه غائب هستند و باید دین خود را به مردم ادا نمایند و در این صحنه حاضر شوند.

نکته ای که ذهن ما دانشجویان را به شدت به خود درگیر کرده است، تاکیدات مکرر امام خامنه ای(حفظه الله) بر مسئله نفوذ است.


در این برهه از زمانه اوضاع منطقه بسیار حساس است که چندی پیش امام خامنه ای(حفظ الله) از تعبیری به اسم پیچ تاریخی از آن یاد نمودند، کشور ما هم به عنوان ام القرای کشورهای مسلمانان جهان محسوب می گردد و موتور محرکه ی جمیع ملل آزادی خواه جهان است، لذا دشمن به جهت خاموش نمودن این جریان فکری بالاخص محور حرکات اصیل انقلاب و اسلامی که همان جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، اقدام به توطئه‌های متعددی نموده است که به ضم خود جمهوری اسلامی ایران را استحاله نماید تا ریشه‌ی تمامی حرکات آزادی خواهی ملل جهان را خشک نماید، که اکنون دشمن، نفوذ را به عنوان راه ورود به این پروژه می‌داند.


دیده بان بی‌بدیل و سکان دار قهار این کشتی یعنی حضرت امام خامنه‌ای(حفظ الله) که منطقه در تلاطم امواج ناامنی قرار گرفته است، با افکار، تاکتیک‌ها و رهنمودهای گهر بار خود این کشور را به کوهی استوار و دژی مستحکم و تسخیر ناپذیر مبدل نموده است.


لذا از مسئولین در هر رده و مرتبه‌ای که هستند اهم از دولتمردان، نمایندگان مجلس، دیپلمات های عرصه سیاست خارجی، اقتصادیون، متولیان فرهنگی، دانشگاهیان، رده های امنیتی و اطلاعاتی، نظامیان، همه و همه، می خواهیم که این هشدار رهبرمان را جدی بگیرند و فرامین معظم له را نوش جان نمایند و با اخلاص و تدبیر هرچه تمام تر بدان عمل نمایند تا سد محکمی در برابر نفوذ اهریمنان ایجاد شود و مثل همیشه خار و زبون به لانه پلید خود برگردد و مملکت ما نیز در این زمینه هیچ گونه گزند و آسیبی نبیند؛ ان شاءالله

(شورای تبین مواضع بسیج دانشگاه پیام نور بهبهان)

نظرات  (۱)

✔✔✔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی