پاتوق مجازی دانشجویی سـراج

دانش ما حاصل ایثار دیروز شماست!

پاتوق مجازی دانشجویی سـراج

دانش ما حاصل ایثار دیروز شماست!

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۴۷ - سیّد محمّد جعاوله
    @
  • ۲۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۴۷ - سیّد محمّد جعاوله
    @
  • ۱۷ فروردين ۹۵، ۰۱:۲۸ - سیّد محمد جعاوله
    @
  • ۱۵ فروردين ۹۵، ۰۰:۳۳ - siamak purasad
    ✔✔✔
  • ۱۵ فروردين ۹۵، ۰۰:۳۳ - siamak purasad
    ✔✔✔
  • ۱۴ فروردين ۹۵، ۰۲:۰۴ - سیّد محمد جعاوله
    عالی و خوب
نویسندگان

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهبهان

به گزارش گروه بسیج “موج چهارم”، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهبهان در آستانه ی انتخابات ۷ اسفندماه، بیانیه ای را صادر نمود.

باید دانست که اگر ملت شریف ایران اسلامی بر طبق فرمایش امام خانه‌ای (مدظله العالی) عمل نماید، کاندیداهای اصلح به مجلسین می روند، که خود باعث ضمانت حفظ نظام می شود و از طرفی دیگر اگر کاندیداهای اصلح رأی بالایی بیاورند، بر اقتدار نظام در عرصه های بین المللی افزون می گردد.

متن کامل بیانیه در ادامه مطلب می باشد.


متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان بهبهان در آستانه انتخابات

 

بدون شک یکی از مولفه های مردم سالاری یا همان دموکراسی، تعیین سرنوشت خود و یا به عبارتی دیگر انتخاب حاکمان نظام حکومتی کشور توسط مردم می باشد که این امر، در فرآیندی به اسم انتخابات صورت می پذیرد ؛ بطوری که امروزه انتخابات به عنوان سنبل و مشخصه ی بارز در جهان برای سنجش آزادی انتخاب رهبران در کشورها محسوب می‌شود، یعنی هر چقدر مردمان یک کشور در انتخاب رهبران خود به وسیله ی انتخابات آزادتر باشند، آن کشور به دموکراسی نزدیکتر و هر چقدر فاقد آن آزادی باشد، به توتالیتر یا دیکتاتوری نزدیکترند.

 

از طرفی دیگر، هر چقدر حضور مردم در آن انتخابات پرشورتر باشد و منتخبان برآمده از آن با آراء بیشتری توسط مردم تعیین گردند، برای آن نظام سیاسی ؛ قدرت نرم بیشتری تولید می‌کند و می‌تواند در عرصه‌ های بین المللی دارای قدرت چانه‌ زنی بیشتری شود و در معادلات آن از تاثیر گذاری بالایی برخوردار شوند و همچنین عامل بزرگ بازدارندگی تهاجم خصم علیه آن مرز و بوم می شود.

 

نظام انقلاب اسلامی ایران از بدو تولد خود بنا را بر حضور همه جانبه ی مردم در همه ی عرصه ها بویژه تعیین سرنوشت خود نهاده است تا آنجا که، موجودیت خود را با دو کلمه تزیین نموده، که جمهوریت یکی از آن دو کلمه است و از آن پس تاکنون به طور متوسط هر ساله یک انتخابات برگزار نموده است.

 

همین امر موجب گشته ایران به عنوان یکی از استثنایی ‌ترین و شاخص ‌ترین کشور در عرصه ی دموکراسی در جهان مطرح شود.

 

قاطبه ی ما دانشجویان هرگز این کلام نورانی امام (ره) را فراموشی نمی‌کنید که فرمودند: “حفظ نظام از اوجب واجبات است”.

 

بنابراین از این کلام گهربار می‌توان فاکتور گرفت که اگر آن رهبران منتخب مردم در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب باشند، نظام محفوظ تر، و هر چقدر از آن آرمان ها دورتر باشند، موجب تضعیف انقلاب می‌شوند.

 

از آنجا که در مبانی اعتقادی ما وجود دارد و در آخرت از چگونگی تأثیرگذاری ما در جامعه نیز سؤال می‌شود، با توجه به اینکه ولی زمان ما حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) که حرکت ایشان استمرار حرکت انبیاست، فرمودند: “انتخابات باید پرشور برگذار شود”.

 

ما نیز براساس اسلامی بودن این نظام، حضور در انتخابات را یک فریضه ی عبادی سیاسی می‌دانیم و از آحاد ملت شریف ایران می خواهیم با حضور اکثریت مطلق خود در این انتخابات، به ندای رهبرمان لبیک بگویند.

 

در هفتم اسفند ماه امسال، همه ی ما شاهد دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز هستیم.

 

متأسفانه امروزه و در آستانه این عید بزرگ، در درون نظام از برخی مسئولین صداهایی به گوش می‌رسد و شاهد هجمه‌هایی کم نظیر علیه نهادهای قانونی همچون شورای محترم نگهبان هستیم، نهادی که نظیر آن این در اکثر کشورهای صاحب دموکراسی با عناوین مختلف وجود دارد.

 

مصیبت آنجا بیشتر می‌شود که دقیقاً هجمه ‌های داخلی با رسانه‌ های دشمن همسو است!!! و به دشمنان قدرت جسارت بیشتری می‌دهد، تا جایی که به خود اجازه می‌دهند برای مردم تعیین تکلیف کنند و به مردم بگویند به این افراد و لیست رأی ندهید چون هم راستا با ما نیستند و به فلان لیست و افراد رأی دهید!!!

 

ما دانشجویان ضمن محکوم نمودن این اظهار نظرهای عجیب مطرح شده توسط دشمنان قسم خورده ی خارجی و عوامل فریب خورده ی داخلی، مردم را دعوت به حضور پرشور در انتخابات و رأی دادن به کاندیداهای اصلح و مطابق با فرمایش حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله) می نماییم، که معظم له فرمودند: “مردم دقیقاً بر عکس گفته‌ های دشمنان عمل نمایند”.

 

باید دانست که اگر ملت شریف ایران اسلامی بر طبق فرمایش امام خانه‌ای (مدظله العالی) عمل نماید، کاندیداهای اصلح به مجلسین می روند، که خود باعث ضمانت حفظ نظام می شود و از طرفی دیگر اگر کاندیداهای اصلح رأی بالایی بیاورند، بر اقتدار نظام در عرصه های بین المللی افزون می گردد ؛ ان شاء الله.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهبهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی